V5.


Motor: Deutz BF8M1815C på 380 kW. Tjänstevikt 48 ton. 40 st byggda mellan 1975-78.


Green Cargo V5 153 i Köping - 4 augusti 2006
V5 154
Foto: Lars Johnson


Green Cargo V5 154 i Älmhult 11/9 2010
V5 154
Foto: Felix Hubertsson


Green Cargo V5 160 i Älmhult 6/2 2011
V5 160
Foto: Felix Hubertsson

Green Cargo V5 160 - interiörbild
V5 174
Foto: Felix Hubertsson


Green Cargo V5 161 i Gävle 14/9 2002.
V5 161
Foto: Lars Johnson

V5 161
Foto: Lars Johnson


Green Cargo V5 164 i Älmhult - 30 september 2012
V5 164
Foto: Felix Hubertsson

Interiörbild från V5 164
V5 164
Foto: Felix Hubertsson


Green Cargo V5 165 på bangården i Älmhult 26 december 2011
V5 165
Foto: Felix Hubertsson

Green Cargo V5 165 i Älmhult 3 juni 2012
V5 165
Foto: Felix Hubertsson


Green Cargo V5 174 och 168 i Falun 18/10 2003.
V5 174
Foto: Lars Johnson


Green Cargo V5 185 i Alvesta 29 december 2011
V5 185
Foto: Felix Hubertsson


Green Cargo V5 187 på bangården i Älmhult - 19 juni 2012
V5
Foto: Felix Hubertsson

Green Cargo V5 187 tankas i Älmhult - 4 juli 2012
V5
Foto: Felix Hubertsson

Green Cargo V5 187 i Älmhult - 29 juli 2012
Den mycket uppmärksamme ser att det är min flitiga bildleverantör Felix som befinner sig i loket
V5
Foto: Stefan Hubertsson


Green Cargo V5 189 i Älmhult - 3 mars 2012
V5 189
Foto: Felix Hubertsson


Startsidan Diesellok
Startsidan Järnväg