V5.
Motor: Deutz BF8M1815C på 380 kW. Tjänstevikt 48 ton. 40 st byggda mellan 1975-78.
Green Cargo V5 153 i Köping - 4 augusti 2006
Foto: Lars Johnson
Green Cargo V5 154 i Älmhult 11/9 2010
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 160 i Älmhult 6/2 2011
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 160 - interiörbild
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 161 i Gävle 14/9 2002.
Foto: Lars Johnson
Foto: Lars Johnson
Green Cargo V5 164 i Älmhult - 30 september 2012
Foto: Felix Hubertsson
Interiörbild från V5 164
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 165 på bangården i Älmhult 26 december 2011
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 165 i Älmhult 3 juni 2012
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 174 och 168 i Falun 18/10 2003.
Foto: Lars Johnson
Green Cargo V5 185 i Alvesta 29 december 2011
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 187 på bangården i Älmhult - 19 juni 2012
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 187 tankas i Älmhult - 4 juli 2012
Foto: Felix Hubertsson
Green Cargo V5 187 i Älmhult - 29 juli 2012
Den mycket uppmärksamme ser att det är min flitiga bildleverantör Felix som befinner sig i loket
Foto: Stefan Hubertsson
Green Cargo V5 189 i Älmhult - 3 mars 2012
Foto: Felix Hubertsson
Startsidan Diesellok
Startsidan Järnväg